Sóc soci/a d’ACICOM perquè…
Sóc soci/a d’ACICOM perquè…
A ACICOM creiem que la participació ciutadana es construïx entre totes i tots. Darrere de cada projecte, cada activitat i cada iniciativa hi ha persones que aporten el seu temps, les seues idees i el seu compromís per fer possible una societat més activa, democràtica i participativa.
Per això posem en marxa la campanya «Sóc soci/a d’ACICOM perquè…», un espai on les persones que formen part de l’associació compartiran les seues experiències, motivacions i raons per implicar-se en el projecte.
Durant les pròximes setmanes publicarem una sèrie de vídeos breus protagonitzats per sòcies, socis, col·laboradores i col·laboradors d’ACICOM. A través de les seues paraules podrem conéixer millor què significa formar part de l’associació i quins són els valors que ens uneixen.
Perquè ACICOM no és només una entitat. ACICOM és una comunitat de persones compromeses amb la ciutadania, la comunicació, la cultura democràtica i la transformació social.
Et convidem a descobrir les seues històries i a conéixer les moltes raons que hi ha darrere d’un senzill «Sóc soci/a d’ACICOM perquè…».
Cada veu compta.
I la teua també.