Sóc soci/a d’ACICOM perquè…
Sóc soci/a d’ACICOM perquè… A ACICOM creiem que la participació ciutadana es construïx entre totes i tots. Darrere de cada projecte, cada activitat i cada iniciativa hi ha persones que aporten el seu temps, les seues idees i el seu compromís per fer possible una......



















