Passejada guiada: La història del carrer de la Pau

El pròxim dimarts 13 d’octubre a les 18h farem un recorregut minuciós i rigorós per les històries i detalls que amaguen els seus edificis, rètols i plaques. L’activitat tindrà com a punt de partida la Plaça de la Reina, al cantó amb el carrer la Pau.

L’encarregat de guiar-nos en aquesta experiència serà Francesc J.Hernández, professor i investigador del Departament de Sociologia i Antropologia Social de la Universitat de València.

Inscriu-te i descobreix la memòria viva de València https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSdsHx3qjjQ2fEvBloHPTsEafzRiQy_J–sJ5f57LmT9-3Lf_Q/viewform

Aquesta passejada forma part del projecte “El PRODIGIÓS CARRER LA PAU” amb el que Acicom celebra els seus 150 anys d’història per donar-lo a conèixer i que compta amb activitats gratuïtes i la publicació del llibre amb el mateix nom. Una obra que presenta una història detallada i ben documentada, amb il·lustracions on s’han evitat les imatges dels magnífics edificis del carrer, aixì la persona que llig els contempla directament. També mostra algunes fotografies  de detalls significatius, generalment de Tono Giménez.

Més informació del projecte: https://acicom.org/carrer-la-pau/