NO A LA GUERRA, s’adherim i et convidem a sumar-te. 21/3/2026 Manifestació

ACICOM s’adhereix a la mobilització per la PAU i NO A LA GUERRA i us convida a sumar-vos

EL PAÍS VALENCIÀ DIU NO A LA GUERRA 2026

La història es repeteix i tornem a viure temps preocupants en els quals s’amenaça el benestar i el futur dels pobles.

No és possible romandre indiferents.  La por no ens impedirà posicionar-nos contra els que dinamiten les regles de joc que han permès la convivència. 

És imprescindible la resposta unitària i sense escletxes de la ciutadania. 

Per això, dimarts, 11 de març, entitats, sindicats i partits polítics d’esquerra així com persones a títol individual ,
es reuniren en assemblea oberta a València, i van acordar mobilitzar-se contra la guerra.

Es decidí que dissabte, 21 de març, a les 19 h, des de la plaça de l’ajuntament de València, eixirà una manifestació baix el lema unitari: No a la guerra. 

Adheriu-vos a la mobilització

Adheriu-vos  i sumeu la vostra veu a la mobilització pel País Valencià. La  vostra signatura és un compromís amb la pau i la dignitat dels pobles.

Entreu al web, teniu la informació i un formulari on podeu adherir-vos persones físiques i jurídiques.

 

https://www.noalaguerra.net/