Ciutadania en temps d’enfonsament
L’Escola de Tardor d’ACICOM continua amb una nova sessió dedicada a reflexionar sobre els processos de crisi i transformació que travessa la societat contemporània. Ciutadania en temps d’enfonsament, amb Gil Manuel Hernández i Martí, prendrà com a punt de partida el seu llibre La era del hundimiento. El sentido del colapso de la civilización contemporánea.
La sessió abordarà qüestions com la crisi climàtica, la polarització, les desigualtats i la desinformació, i posarà el focus en el paper de la ciutadania organitzada davant aquests reptes.
La proposta tindrà un format dinàmic: començarem amb una explicació del llibre, farem una pausa i continuarem aprofundint en les seues idees a través de fragments de sèries. Finalment, obrirem un espai de debat i reflexió compartida amb totes les persones participants.
Dimecres 7 d’octubre de 2026
De 18:00 a 20:00 h
Àtic de l’Octubre Centre de Cultura Contemporània, 4t pis
C/ Sant Ferran, 12 · València
Places limitades. Inscripció prèvia: https://ethosinsight.limesurvey.net/738766?lang=ca
